شکست 1 بر صفر بارسلونا در نیوکمپ غیرمنتظره‌ترین نتیجه لالیگا را رقم زد تا کاتالان‌ها پس از هفته‌ها
این وبلاگ ورزش و مسابقه های که به تازه گی انجام شده اطلاع رسانی میکند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شکست 1 بر صفر بارسلونا در نیوکمپ غیرمنتظره‌ترین نتیجه لالیگا را رقم زد تا کاتالان‌ها پس از هفته‌ها
نویسنده : monire vakili تاریخ : سه شنبه 3 / 12 / 1393

 

دیدار که تمام شد لوییز انریکه اعتراف کرد مالاگا شایسته پیروزی در نیوکمپ بوده. اعتراف کرد مالاگایی‌ها توانسته بودند بازیکنانش را در اکثر اوقات بازی تحت تاثیر خود قرار دهند. او تلاش کرد وحدت گروهی تیمش را حفظ کند و گفت: «... این دیدار اشتباهات ما در یک سو بود و حرکات خوب آن‌ها در سوی دیگر. همه بازیکنان قابل سرزنش هستند. همه در این شکست مسئول هستند و اول از همه خود من»... ولی بازی که تمام شد همه شوک زده بودند. بارسا پیش از آن در 11 دیدار پی در پی پیروز شده بود و می‌توانست با کسب سه امتیاز برای نخستین بار حداقل بیست و چهار ساعت عنوان صدرنشین لیگ را بگیرد. آن‌ها در 8 دیدار آخرشان در لیگ 31 گل زده بودند و این جا نتواسنته بودند پاسخ تک گل بسیار زودهنگامی را بدهند و مالاگا پس از 16 سال با دستی پر نیوکمپ را ترک می‌کرد. در حالی که ژاوی گارسیا دو مرد اصلی‌اش یعنی ناچو کاماچو و ناردین آمبرابات را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. گارسیا در دیدار دو تیم در نیم فصل هم توانسته بود انریکه را متوقف کند. شبی که مالاگا در خانه برابر بارسا به تساوی بدون گل دست یافت، ولی آن‌ها این بار با دست پر به خانه باز می‌گشتند. با کسب سه امتیاز.

کاتالان‌ها در شرایطی شکست خورده بودند که در 71 درصد اوقات توپ را در اختیار داشتند. 11 فرصت گشودن دروازه خلق کرده بودند. 9 شوت راهی دروازه مالاگا کرده بودند که 5 تای‌شان در قاب نشسته بودند. با این وصف سوت پایان که به صدا درآمد آن‌ها شکست خورده بشمار می‌رفتند. آن‌ها بودند که پاسخ گل زود هنگام خوانمی در دقیقه 7 را نداده بودند. این چهارمین شکست فصل بارسا در لیگ بشمار می‌رفت. شکستی که برای دنی آلوز کابوس‌وار آغاز شد و پایان یافت. آلوز که در هفته‌های اخیر تا حدی بهتر ظاهر شده بود بار دیگر نزولی مفرط داشت و گل مالاگا برتافته از اشتباه محرز او بود که کاتالان‌ها را به ورطه درنیامدنی پرتاب کرد. اکنون خیلی‌ها اعتقاد دارند آلوز به در خروجی نیوکمپ نزدیک‌تر شده. در حالی که جوردی آلبا در سوی دیگر بسیار خوب ظاهر شد و پاس‌های دقیق داد و سانترهای بهتر از آلوز ارسال کرد. جرارد پیکه در نبردهای هوایی موفق بود و جایگیری و تکل‌هایش کارساز بودند. او که در دقایق پایانی به خط حمله پیوسته بود برای زدن گل تساوی بخشی که هرگز به ثمر نرسید بی‌تابی می‌کرد، ولی جرمی متیو در قلب دفاع نتوانست جلوی آن حمله مستقیم را بگیرد.

بارسا در جایی گرفتار شده بود که معمولا نقطه قوتش بشمار می‌رفت، یعنی خط میانی. سرخیو بوسکتس برابر مالاگا نتوانست میانه میدان را کنترل کند و مردان مالاگا از فاصله‌های ایجاد شده بین این شماره 5 کاتالان‌ها و خط دفاعش بهره فراوانی بردند. آندرس اینیستا برابر کارلوی کامنی عقیم بود و شب بی‌ثمری را سپری کرد و سرانجام هم تعویض شد. رافینیا در کارهای دفاعی قابل قبول عمل کرد و در تدارک حمله‌ها ناکام ماند. در کنار همه این‌ها سه ستاره نوکمپ به در بسته کوفتند. نیمار برای نفوذ از جناح چپ جان کند، سوارز هرگز ضربه نهایی‌اش را ننواخت و مسی نتوانست نظم دفاعی مردان مالاگا را تحت تاثیر خود قرار دهد و در حقیقت شب آرامی را با استانداردهای خودش سپری کرد. دو تعویض همزمان انریکه در دقیقه 67 – راکیتیچ جای رافینیا و پدرو جای اینیستا – نتیجه را تغییر نداد و فرصتی که نصیب پدرو شد تا ضربه تساوی بخش را بزند از کف رفت.

حالا انریکه به نبرد با منچستر سیتی در سه شنبه شب می‌اندیشد. این شکست در آستانه دیدار با منچستر سیتی گریبان او را چسبید. در حالی که همان شب مردان مانوئل پیگرینی توانسته بود نیوکاسل را با 5 گل خرد کند. جمله آخر انریکه در مصاحبه پس از بازی دو پهلو بود: «... شکست‌ها دردناک هستند و فائق آمدن بر تاثیرات‌شان آسان نیست. سه روز بعد بازی بزرگی پیش‌رو داریم و چاره‌ای جز این ندارم که شرایط را عوض کنیم».

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فوتبال، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.